Summer Book Tag

Kedves olvasók!
  A kihívást itt is köszönöm Maffia-nak, nézzetek be hozzájuk is! :) Azt hiszem nem is magyarázok itt tovább, remélem tetszeni fog a tag, én élveztem a kitöltését!
Ölel,
Elisabeth

1.Mutass egy nyárias borítású könyvet!
    Egyből Sarah Dessen Altatódal című könyve jutott az eszembe, mert szerintem tökéletes ehhez a ponthoz. A virág és a világos színek nekem teljesen illenek a nyári hangulathoz, de az eredeti borító is passzol.



2.Válassz egy kitalált helyet, ami tökéletes célpont lenne a nyári vakációdnak!
   Egyértelműen a Gyűrűk ura (J. R. R. Tolien) világa lenne az. Középfölde annyira összetett, szerteágazó és csodálatra méltó. Tündék, varázslók, sárkányok, hobbitok és Legolas… imádnám. Még az orkokkal és az óriáspókokkal együtt is odalennék érte.

funfact: kiskoromban annyira imádtam az orkokat a filmből, hogy addig hisztiztem anyának, amíg ki nem tettünk egy képet a kedvenc szörnyűségemről az ágyam mellé.  Ne ítéljetek el, már akkoriban is fura lány voltam… :D


3.Nyári vakációra utazva egy repülőgépen ülsz. Olyan könyvet szeretnél olvasni ami egész úton kitart. Melyik lenne az?
   Ez most éppen aktuális, úgy hogy azt választom, amit egyébként viszek. Sophie Jackson Egy font hús című kötete bőven ki fog tartani egész úton, még ha 10 órán keresztül mást sem fogok csinálni csak olvasni… és kétlem, hogy így történne.


 4.Nyári szomorúság gyötör. Melyik vidám könyv csal mosolyt az arcodra?
   Nem igazán szeretem a túl vidám hangulatú könyveket, nem is tudom valahogy nem állnak olyan közel hozzám. De a Vér Vörös Útból (Moira Young) ismeretes Jack vagy az Angyalok Bukásának (Susan Ee) gyönyörű angyala Rafi bizonyára mosolyt tudna csalni az arcomra. :)


5.Éppen a tengerparton ülsz tejesen egyedül. Melyik könyves pasit szeretnéd magad mellé?
   Ezen nagyon sokat kellett gondolkodnom, de végül azt hiszem Bellamy lenne a tökéletes, a Százakból (Kass Morgan). A sorozat elején nagyon nem kedveltem, de a részek előrehaladtával egyre inkább. És tudom, sorozat, de könyv is van belőle , amit lehet, hogy nem olvastam, de akkor is Bell lesz a kiválasztottam :D


6.A fagyizás mellé dukál egy menő haver is! Melyik kitalált karakter lenne a legjobb haverod?
   Eddie-t karolnám fel és vinném magammal Coleen Hoover Szívcsapásából. Nagyon szeretem, hogy ilyen pozitív és vidám, annak ellenére, hogy mennyi minden történt vele a múltban. Ő a tökéletes példa arra, hogy rengeteg szomorúság után is lehet nevetni.



7.Add tovább a nyári őrületet! hívj ki más bloggereket is a tagre!
  Sajnos én senkit sem tudok kihívni, de ha bárkinek megtetszene a tag, egész nyugodtan kitöltheti! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése