Interjús TAG

Kedves olvasók!
   Már régvolt bármiféle személyes bejegyzés a blogon, úgyhogy ma egy TAG-et hoztam el nektek. Eredetileg innen származik, bár én Stella oldalán találtam rá. Töltsétek ti ki is ha megtetszik, és írjátok meg nekem, ha esetleg több ilyen témájú bejegyzést szeretnétek olvasni a blogon! 
Ölel,
Elisabeth♥

Milyen indíttatásból kezdtél el blogolni?
A legelső blognak a történetét, aminek az írója voltam, még a barátnőmmel találtuk ki és együtt döntöttük el, hogy megosztjuk a blogspoton. Mondanám, hogy rossz döntés volt, hiszen a történetet akkor még borzalmasan írtuk meg, de ha nem regisztráltunk volna a bloggerre, ma sem lennék itt. :)

Milyen hobbid van még?
Mint a bloggerek többsége én is szeretek olvasni, emellett van két kutyám, akik állandó figyelmet igényelnek. Mostanában megszerettem a fotózást, így igyekszem abban is fejlődni. Imádom a filmeket és sorozatból is van egy-kettő amit nézek, úgyhogy ezek sem maradhatnak le a listáról.


Mi volt a bloggal kapcsolatos legjobb pillanatod?
Még nem vezetem túl régóta ezt az oldalt, de mindig annak örülök a legjobban, ha pozitív visszajelzést kapok:)

Ha tehetnéd, feladnád a munkádat, hogy csakis a blogolásnak élhess?
Azt hiszem nem.

Szerinted mik azok a tulajdonságok, amik segítik egy blognak a fejlődését?
Megfogadni mások tanácsát és odafigyelni az olvasókra, meg persze leginkább az, ha valaki tényleg fejlődni szeretne.

Kik a példaképeid?
A blogger felületén nincsenek példaképeim. Mind egyenrangúak vagyunk és mindannyian fejlődni próbálunk.

Mit olvasol szívesen más blogon?
Novellákat és személyes bejegyzéseket. Érdekel az is, hogy mások, hogy látják a politikai helyzetet, egyáltalán a világot, amiben élünk.

Általában mennyi időt vesz el a blog egy nap?
Változó. Attól függ, milyen bejegyzéssel készülök.

Általában hány poszt van előre megírva?
Nincsenek megírva előre a posztjaim, mert elég hangulatember vagyok, és tudom, hogy hiába írom meg az adott bejegyzést, ha rögtön nem teszem fel, valószínűleg már nem is fogom.

Honnan jött a blognak a neve?
Eredetileg Don’t create limitations névre hallgatott az oldal, de amikor a barátnőm megmutatta a Kávészünet nevű együttest rögtön beleszerettem a névbe.

Előfordul, hogy több hétre előre meg van tervezve, hogy miről szeretnél írni?
Nagyon ritkán fordul elő ilyen.

Mi volt az első sminkeléssel kapcsolatos terméked?
Korrektor. Pont egy ismerősöm esküvője napján jelent egy pattanás az orrom közepén. Szép kis eset volt.

Mit dolgozol civilben?
Gimnáziumi tanuló vagyok.

Kedvenc sminkmárka?
Nincs kedvenc sminkmárkám, mert sokféle termékeket használok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése